Поговорімо про це…, про дизайн.

Ви ж також бачите ці написи: абібас, ебей, NUKI, DOLCE&GAББAHA чи фейкові логотипи?

Ми вирішили розібратися з темою «безпечного» візуалу і запросили дизайнерок зі школи графічного дизайну Be Designer School, що визначити для себе остаточно, як робити дизайн правильно і легально.

Чому ця тема важлива?

1. Сучасні бренди — вимагають оригінального, якісного та ліцензійного дизайну.
2. Плагіат призводить до втрати репутації та недовіри клієнта до вашого продукту.
3. Замовники дизайну не вміють розпізнавати плагіат логотипу, айдентики та не знають як користуватись безкоштовним візуальним контентом.

Що ви почуєте?

Як захиститись від неякісного, фейкового дизайну та як розпізнати плагіат.
Як користуватись безкоштовною ліцензійною інформацією.
Про візуал для комерційного та особистого використання.
Дизайн та авторські права.
Як підготувати візуальний контент до патентування.

Для кого цей захід?

Запрошуємо маркетологів, дизайнерів, smm-спеціалістів, власників бізнесу, а також усіх, хто цікавиться темою дизайну.

Як потрапити на подію?

1.Зареєструватися тут: https://forms.gle/A1kAnFHBTxZ37fJQ6
2.Оплатити участь: 200 грн при попередній ситуації, в день заходу – 250 грн.
5168 7422 0115 4816 (Картка ПриватБанку, отримувач — Анастасія Кривеха). Дружня кава включена в рахунок.
3.Прийти на WOW:РАНОК 26 листопада о 8:30 у Фелічіту на Набережній.

Про наших спікерів:

Alla Haponiuk — графічний та web-дизайнер, досвід роботи – 7 років. Напрямок діяльності — робота з рекламними агрегаторами та партнерськими програмами. Займається створення шаблонів для creativ market, співпрацює з фотостоками, розробляє дизайн макетів для відомих платформ з продажу шаблонів. Megapolis agency – створювала візуал для відомих світових брендів: MEYBELINE, GARNIER, L’Oréal. В портфоліо Алли макети для американського та канадського журналу Top Choice. Співпрацює з web-студіями та індивідуальними замовниками.

Ірина Стукан (Iryna Stukan) — дизайнер, досвід роботи 6 років. Займається створенням брендингу для вітчизняних і західних замовників, протягом 4 років співпрацює з американськими IT- компаніями
Особлива любов — створення цифрових ілюстрацій для ігор та віртуальної реальності.
Займається оформленням метрики та підготовкою повного пакета документів для патентування.
В портфоліо Ірини є дизайн додатків та ілюстрацій для Apple Store.

P.S.

Що таке WOW:РАНОК і яка наша місія?

Та яка місія? Ми просто хочемо ефективно та з користю проводити час. На наші заходи запрошуємо спікерів-практиків, які діляться власним !реальним! досвідом у сфері бізнесу, маркетингу, дизайні, HR, продажів, реклами та бізнес-планування. Без води та по суті.

Реєстрацію відкрито. Участь підтверджуємо після оплати.