4 березня в PMBA Бізнес-Академія тренінг: “Мистецтво продажів. Чого насправді хоче клієнт?”
Бізнес-тренер Лариса Васюта (Lora Vasiuta).
Сертифікований бізнес-тренер, експерт з управління
та розвитку персоналу, більше 10 років досвіду в різних сферах бізнесу – торгівля (ритейл), дистрибуція, нерухомість, агробізнес, ритейл нафтопродуктів.
Для кого навчання: Менеджери з продажу B2B.
В результаті тренінгу Ви:
✅ Навчитеся думати як клієнт та вести переговори на рівні з клієнтом.
✅ Навчитеся виявляти потребу клієнта.
✅ Відпрацюєте техніки ведення клієнта за допомогою запитань.
✅ Відпрацюєте прийоми аргументації та якісної презентації продукту(послуги).
💥 Програма тренінгу:
📌Робота з запитаннями.
· Важливість ретельного виявлення потреб в B2B продажах.
· Чому задавати запитання завжди вигідніше, ніж стверджувати?
· Підготовка “списку запитань” для Клієнта.
· Ведення Клієнта запитаннями. Техніка СПІН та техніка “звуження альтернатив”.
📌Презентація товару:
· Презентація по телефону за 3 хвилину.
· Структура телефонного дзвінка, яка веде до успіху. Сценарій.
· Підготовка: аргументи, “фішки”, запитання, “біль” Клієнта, мотивація Клієнта, вигоди Клієнта, конкурентні переваги Вашої пропозиції.
Початок о 15:00
Тривалість тренінгу: 3.5 – 4 год
Вартість: 300 грн.
Реєстрація: https://bit.ly/3a3Kbkp
або за тел. 050 438 02 80
Я впевнений, що мета маркетингу це і є пошук відповіді на питання “Чого хочуть клієнти?” Ось в цій статті теж роблять спробу дати відповідь на це питання