Хочете, щоб ваш продукт/проєкт/ідею/бізнес дізналися?
Напишіть історію!

Не дарма відомі світові компанії, такі як, Amazon, Apple (згадайте щорічну презентацію, вона завжди розпочинається з історії, далі розповідь про функціонал та новизну і на завершення історія про біль споживача яку вирішує представлений продукт), CHANEL, Coca-Cola, Google, Lego, Nike та інші, використовують сторітелінг для донесення інформації про себе.

В маркетингу сторітелінг виконує 2 ключові функції: комунікаційну та емоційну. Розповідаючи історії ви захоплюєте увагу людини та викликаєте у неї певні емоції та відчуття в залежності від змісту розповіді. Так вибудовується емоційний зв’язок з брендом.

Сторітелінг застосовується в написанні публікацій для соціальних мереж, блогів, статей, щоб донести найважливіші меседжі про бренд, його цінності та роль у житті клієнта.

Під час PROбізнес воркшопу “8 технік сторітелінгу для соціальних мереж” ми обговоримо і розберемо такі питання, як:

1. Що таке легенда бренду? Типи легенд бренду.
2. Що таке сторітелінг? Сторітелінг для бізнесу.
3. Тон голосу і стиль комунікації із цільовою аудиторією.
4. Техніки сторітелінгу для написання історій у соціальних мережах.
5. Інструменти для збору інформації для створення історій.

Кожен учасник зможе не тільки прослухати матеріали по написанню історій, а й створити власну, безпосередньо під час навчання!

Участь у воркшопі буде корисна: smm-менеджерам, контент-менеджерам, PR-менеджерам та власникам бізнесу.

Ведуча:
Olga Sozonik, спеціалістка зі стратегічних комунікацій, авторка креативного «Щоденника мрійниці».

Реєстрація: http://bit.ly/2GAg9rB
Дата: 8 лютого (субота), 11:00.
Вартість: 300 грн, кава-перерва входить у вартість.
Локація: офіс PRO Business HUB, Луцьк, вул. Набережна 42, Passage Interdit, 3-й поверх.

Участь у заході підтверджуємо після реєстрації та оплати.
Реквізити:
ПриватБанк: 5168 7422 0115 4816
Монобанк: 5375411403182988
(отримувач — Анастасія Кривеха).
Контактний телефон: 093 701 66 37.