Луцьк ще такого не бачив, цілий день навчання зі стратегії комунікації в соцмережах і вперше приїде Eugene Zingerman – комунікаційний стратег та незалежний консультант.
Викладач у практичній школі комунікацій Bazilik
Викладач у «Школа бізнесу «Нова Пошта».
Співавтор Telegram-каналу Digital Masons https://t.me/digital_masons
8 років в комунікаціях в агенціях та як незалежний консультант.
📣 Соцмережі подарували бізнесу будь-якого масштабу можливість знайти свою аудиторію та зацікавити товарами чи послугами. Проблема лише в тому що соцмережі це не чарівна пігулка, яка вирішить всі проблеми, а інструмент, який треба розуміти та використовувати для вирішення конкретних завдань.
Ми сформуємо розуміння специфіки різних каналів та можливостей їх використання для бізнесу, сформуємо розуміння аудиторії, її задач та ролі бренду в її житті та навчимося трансформувати це у змістовну та структуровану комунікацію.
Програма:
✅ Модуль 1. Огляд цифрових каналів комунікації
• Огляд українського сегменту інтернету
• Соціальні мережі для МСБ (Facebook, Instagram, YouTube, Messengers\Bots)
• Специфіка аудиторії, наявні можливості і тактики комунікації, рекламні можливості, специфіка контенту
✅ Модуль 2. Брендінг в цифрову епоху
• Що таке бренд і чому з ним комунікація краща ніж без нього
• Алгоритм створення бренду
• Як трансформувати бренд-напрацювання для цифрової комунікації
✅ Модуль 3. Алгоритм створення стратегії цифрової комунікації
• Питання для брифінгу
• Цілі комунікації в цифрових каналах
• Аналіз власної комунікації в цифрових каналах
• Аналіз комунікації конкурентів
• Портрет аудиторії та її цифрові звички
• Пошук інсайтів
• Пошук території комунікації та її масштабування на різні канали.
• Підбір релевантних каналів комунікації в цифрових каналах
• Визначення KPI під різні цілі.
✅ Модуль 4. Цифровий контент
• Типи контенту та задачі, які вони вирішують
• Формати контенту
📌 Після інтенсиву:
• Отримаєте дві методології розробки бренд та SMM-стратегії, структуруєте знання та зможете відтворити всі процеси для своїх брендів.
• Зрозумієте на які компетенції спеціалістів звертати увагу при формуванні команди.
• Зрозумієте, які завдання можна вирішувати за рахунок брендингу та за допомогою SMM.
• Зможете підбирати найбільш ефективні канали комунікації враховуючи можливості бізнесу, команди та цільової аудиторії
• Формулювати позиціювання, диференціацію бізнесу, цінності, цільову аудиторію та ін.
👀 Буде цікаво:
– власникам бізнесів та маркетологам, які хочуть зрозуміти як працюють SMM інструменти і канали та навчитись оцінювати роботу своїх підрядників.
– тим, хто працює на бренди, створює контент і відповідає за побудову змістовної та ефективної комунікації, яка поширюється від імені бренду.
⏰ Збережи дату та час: 28.03.(субота), 11:00 – 20:00
Реєстрація та оплата на івент обов’язкова – http://bit.do/fw5La
Вартість – 1000 грн.
☕ 🍏🥪 Кава, чай та перекус входить у вартість.
Кількість місць обмежена 🔥
Підписуйся на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі усіх подій😎 https://t.me/mirrospot
Будьте першим, хто написав коментар.