Бізнес має лише один шанс справити перше враження на Клієнта. Як побудувати бізнес-процеси, технології та систему роботи із персоналом, щоб компанія надавала найкращий клієнтський досвід на кожному з етапів взаємодії з Клієнтом?
10 липня у Луцьку на Service Meeting ви:
– зрозумієте чи можна навчити персонал любити Клієнтів;
– отримаєте рекомендації як за допомогою внутрішнього сервісу зменшити плинність персоналу та “виростити” таланти;
– дізнаєтесь про те, що таке людино-орієнтовані комунікації;
– проаналізуєте фундамент і базові принципи світових сервісних компаній.
Подія буде цінною для всіх, хто прагне підвищити рівень сервісу у своїй компанії: для власників, виконавчих та комерційних директорів, директорів з продажів, маркетинг-директорів, маркетологів, керівників відділів сервісу, обслуговування та центрів клієнтських вражень.
Коли: 10 липня
Де: м.Луцьк, вул. Карбишева 1, Музей сучасного українського мистецтва Корсаків
Встигніть придбати квитки за лінком http://bit.ly/sm-lutsk-e , адже кількість учасників події обмежена.
Реєстраційний збір – 550 грн.
Плата стягується за розгляд реєстраційної заявки на участь у заході. Витрати на проведення заходу фінансуються у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
Подія реалізується Центром інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) м.Рівне, заснованим на базі компанії Smart People за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи ЄС #EU4Business.
Залишились запитання? Телефонуйте – 073 266 80 48
Будьте першим, хто написав коментар.