Інтенсив: «Мистецтво продажу. Як прокачати себе від початківця до професіонала». Карантин карантином, а вміти продавати необхідно майстерно та якісно як ніколи.
Нам потрібно зібратись і повернути докарантинний темп і оберти, підключити нові результативні інструменти продажів. і я вам у цьому допоможу. Приходьте на офлай тренінгу: “Якщо клієнт каже «дорого» – робота з запереченнями клієнта”
В результаті тренінгу:
Ви відпрацюєте навик спілкування з клієнтом на етапі роботи з запереченням, навчитеся мотивувати клієнта на покупки.
Ви полюбите заперечення і будете “на автоматі” відповідати на них.
Ви навчитеся формувати довірливі та взаємовигідні відносини з клієнтом.
Вас очікують кейси, приклади та перевірені скрипти, а також мотивація та заряд енергії!
Цільова аудиторія:
Менеджери з продажу.Програма тренінгу:
Як клієнт хоче, щоб ви йому продавали?
Алгоритм подолання заперечень.
“Збір фішок” – як не забути головні конкурентні переваги і яскраві деталі, які переконають Клієнта.
Попереднє зняття заперечень.
Відповіді на характерні заперечення, що виникають при продажу товарів та послуг.
Що говорити, коли клієнт сказав: «Дорого»!
Прийоми роботи з запереченнями «Про ціну».
Тривалість тренінгу: 3 год офлайн
Вартість тренінгу: 300 грн
Якщо готові покращувати продажі, тоді не зволікайте та реєструйтесь за посиланням
За 3 год інтенсивної роботи ви зможете відкрити для себе нові шляхи у спілкуванні з клієнтом. Давайте прокачуватись разом!
Перші 5️ зареєстрованих учасників отримають чек-лист по переговорам з клієнтом (відправлю на пошту).
До зустрічі на тренінгу!
Будьте першим, хто написав коментар.