Інтенсив: «Мистецтво продажу. Як прокачати себе від початківця до професіонала». 😷Карантин карантином, а вміти продавати необхідно майстерно та якісно як ніколи.

Нам потрібно зібратись і повернути докарантинний темп і оберти, підключити нові результативні інструменти продажів.💵💵💵 і я вам у цьому допоможу. Приходьте на офлай тренінгу: “Якщо клієнт каже «дорого» – робота з запереченнями клієнта”

В результаті тренінгу🎯:

✅Ви відпрацюєте навик спілкування з клієнтом на етапі роботи з запереченням, навчитеся мотивувати клієнта на покупки.
✅Ви полюбите заперечення і будете “на автоматі” відповідати на них.
✅Ви навчитеся формувати довірливі та взаємовигідні відносини з клієнтом.👉Вас очікують кейси, приклади та перевірені скрипти, а також мотивація та заряд енергії!

Цільова аудиторія:

✅Менеджери з продажу.Програма тренінгу:
✅ Як клієнт хоче, щоб ви йому продавали?
✅Алгоритм подолання заперечень.
✅“Збір фішок” – як не забути головні конкурентні переваги і яскраві деталі, які переконають Клієнта.
✅ Попереднє зняття заперечень.
✅ Відповіді на характерні заперечення, що виникають при продажу товарів та послуг.
✅ Що говорити, коли клієнт сказав: «Дорого»!

Прийоми роботи з запереченнями «Про ціну».

Тривалість тренінгу: 3 год офлайн

Вартість тренінгу: 300 грн

Якщо готові покращувати продажі, тоді не зволікайте та реєструйтесь за посиланням

За 3 год інтенсивної роботи ви зможете відкрити для себе нові шляхи у спілкуванні з клієнтом. Давайте прокачуватись разом!

Перші 5️ зареєстрованих учасників отримають чек-лист по переговорам з клієнтом (відправлю на пошту). 👈
До зустрічі на тренінгу!