Як поліпшити взаємодії в колективі?
Як навчитися розуміти емоції свої та інших?
Як оволодіти навичками контролювати свої емоції та навичками комунікації для вирішення конфліктних ситуацій?
26 березня, в четвер, о 09:00 в PMBA Бізнес-Академія тренінг “Мистецтво продажів. Чого насправді хоче клієнт?”
Тематика тренінгу.
📌 Що таке конфлікти.
Як ми реагуємо на них.
Які ситуації спричиняють конфлікти на роботі та побуті.
Причини незадоволення клієнта та виникнення конфлікту.
📌 Словесні напади та наші реакції на них.
Де знаходиться наш емоційний центр.
Способи емоційної реакції на словесний напад.
📌 Переводимо емоційну реакцію в раціональний стан.
Вчимося розпізнавати емоції та називати їх.
Піраміда логічних рівнів. За яку цінність нас можуть зачепити?
Способи керування своїми емоціями.
📌 Техніки управління емоціями.
📌 Комунікативні техніки виходу з конфліктних ситуацій.
Тренер: Лупій Тетяна, сертифікований бізнес-тренер, засновниця Центру прикладної освіти “Основи”. З 2011 року займаюсь розвитком і навчанням персоналу у таких компаніях як PZU Україна, UNICA та Райффайзен банк Аваль, Кредобанк, мережа магазинів EVA. Спеціаліст з комунікацій у продажах, конфліктах та стосунках.
———-
Початок о 09:00, вітальна кава з 08:30
Вартість: 500 грн (при попередній реєстраці)
600 грн в день заходу
Місце проведення: Луцьк, РМВА, Адреналін Сіті, вул. Карбишева, 1
Реєструйся: https://bit.ly/2TcSYL4
або за тел. 050 438 02 80
Будьте першим, хто написав коментар.