Запрошуємо до участі у 2 –денному тренінг-практикумі “Business Development” для власників і керівників МСБ (діяльністю від 2 до 5 років), які мають потребу детальної діагностики існуючого бізнесу, пошуку точок росту та варіантів розвитку бізнесу, систематизації та структурування роботи.

Питання, які будуть розглянуті на практикумі:
– Стратегія розвитку компанії (типові помилки, цикли розвитку за Адізесом, алгоритм проведення стратегічних нарад)
– 8 векторів масштабування та росту для малого бізнесу
– Маркетинг – один із ключових драйверів розвитку
– Як вибудувати стратегічний маркетинг, які канали просування задіяти, як знайти бюджетні маркетингові рішення
– Команда – як працювати з командою в період невизначеності. Інструменти залучення команди до прийняття командних рішень, алгоритм проведення зустрічей 1:1, побудова системи внутрішнього навчання
– Побудова системного відділу продажів. Як створити реалістичний план продажів та забезпечити його виконання. Специфіка відділу продажів для b2b та b2c.

По завершенню тренінгу, кожен учасник/ учасниця зможе самостійно провести діагностику свого бізнесу за основними напрямками; володітиме практичними інструментами роботи з командами та інструментами операційного і стратегічного маркетингу.

Девіз навчання: мінімум теорії – максимум практики!

Детальна програма доступна за посиланням: https://bit.ly/3i07Plo

Тренерка Светлана Насырова – експертка з питань маркетингу та розвитку бізнесу.

Місце, час тренінгу: Навчання відбудеться онлайн на базі платформи ZOOM. Учасники отримають посилання для підключення на електронну пошту, зазначену під час реєстрації.

Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням: https://bit.ly/3kKCNQb
Максимальна кількість учасників тренінгу до 15 осіб! РЕЄСТРАЦІЯ до 6.10.2020 (23:59) включно.
Детальніше про тренінг за телефоном 050 66 65 008 (Ірина).

Захід проводиться за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»