🤯 Як часто ви ловите себе на цих думках?
– значна частина нашого робочого чату непродуктивна;
– я іноді пропускаю інформацію в чаті, тому що її там забагато;
– я витрачаю забагато часу на робочі чати;
– моя робота заблокована, бо я змушений довго чекати на відповідь;
– та й нарешті з того, що чуємо найчастіше – “Я не можу сконцентруватися на великому завданні, тому що мене часто відволікають” 🤬

Часто це є симптомами надмірного або недоречного використання синхронної комунікації. І від цього страждають багато компаній та команд як в офісі так і на ремоуті, але це не має бути так. Я розповім вам як налаштувати асинхронну комунікацію, щоб вона підсилила вашу продуктивність та зекономила купу часу, коштів та нервів.

🎯 Під час вебінару ми:
– проаналізуємо робочі сценарії та проблеми, із якими стикаються більшість компаній та команд у ремоут та гібридному режимі (офіс+ремоут);
– пройдемось по чек-лістам найкращих практик та перевірим себе;
– розберемо коли краще використовувати синхронну, а коли асинхронну комунікацію;
– сфокусуємось на прокачці асинхронної комунікації;
– розберемо на прикладах типові помилки комунікації та способи їх виправити.

💁‍♀️ Вебінар проведе Анна Головченко, CEO&Founder у Make it better та Better Wiki, консультантка з People Operations/HR, лідерства, корпоративної культури, бренду роботодавця. Організаторка Ruby спільноти #pivorak та Very Busy Lviv.

✅ Важливі деталі
– Час: вівторок, 16 червня з 18:00 до 19:00 + Q&A session
– Вартість: 100 грн. При застосуванні отриманих знань інвестиції окуповуються за 1 годину 😉
– У день події учасникам прийде запрошення до Zoom Webinar. Реєструйтесь тут
– Вебінар інтерактивний, тож ідеальний сетап для участі: комп’ютер + телефон.