Українці втратять 10% свого доходу в період кризи.
Тобто ми зменшимо витрати, але все ж таки купуватимемо багато продуктів як і раніше. При правильних діях ваш бізнес отримає достатньо замовлень і продажів. Дізнайся, як трансформувати бізнес на час кризи та отримувати клієнтів в поточних умовах від ексертки вебінару Юлії Шатави.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу.
- Керівники відділу маркетингу.
- Маркетологи
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- як адаптувати ваші товари або послуги, щоб їх купували вже зараз;
- де рекламуватися, що реально працює і дає заявки, а не лайки та підписників;
- як побудувати зараз свою стратегію на ринку, щоб вижити та зберегти свій рівень продажів.
Будьте першим, хто написав коментар.