“Якби у мене було 5 доларів, 3 з них я витратив би на рекламу” казав колись Рокфеллер і знав, чому. Бо хто би і що би не говорив, а реклама таки продає і варта того, щоб у неї вкладати. Навіть якщо це не долари, а ваш час, бо ж і час – це гроші, чи не так?

Отож…

Ви – копірайтер і шукаєте замовлення? Значить вам потрібна хороша самореклама.

Де її взяти? Створити портфоліо.

Не знаєте, що це і як його створити? Тоді приходьте 19 травня о 19-00 на воркшоп “Портфоліо копірайтера: що це таке та з чим його їдять?” та дізнайтеся відповіді на найпоширеніші питання:

👉 Що таке портфоліо?
👉 Які приклади там повинні бути?
👉 Що робити копірайтерам-початківцям?
👉 Де розмістити портфоліо?
👉 Google-сторінка як рішення.
👉 Переваги такого сайту та недоліки.

Отримаєте практичні поради та покрокові вказівки для створення документу, що допоможе вам продавати ваші послуги.

Реєстрація за посиланням.

Спікер – Ольга Шупеня, копірайтер та маркетолог з 5-річним досвідом роботи на полі інтернет-маркетингу, SMM- та контент-менеджер.

“Пишу, бо люблю писати, та вмію заробляти на цьому гроші.
Вмію мотивувати, не боюся робити помилки, бо не помиляється той, хто нічого не робить. Знаю, як зробити перший крок, і можу дати кілька дієвих порад тим, хто їх потребує. До зустрічі на занятті.”