Якщо ваша стратегія – не «залягти на дно», а все ж таки адаптуватися та продовжити вести свій бізнес, тоді особливу увагу варто звертати, на те, що змінилося в поведінці клієнтів. На вебінарі розглянемо ключові аспекти якісної комунікації з клієнтом в кризовій ситуації. Про це розповість експертка і бізнес-тренерка Оксана Демченко.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів, котрі мають не менш як 3 осіб в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- ключові аспекти комунікації з клієнтом в стресовій ситуації
- як знижувати напругу в діалозі та вирівнювати емоційне загострення
- що змінюється в конструкторі аргументації
- як надихати команду продавців в умовах невизначеності.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ОКСАНА ДЕМЧЕНКО З 2000 року в сфері T & D, бізнес-тренерка в різних сферах бізнесу: телекомунікаційний ринок, банківська сфера, торгово-промислові підприємства України, Молдови, Казахстану та ін. Авторка понад 10 програм з розвитку усвідомленого лідерства, ефективного управління, результативних комунікацій. З 2017 року міжнародна консультантка, акредитована ЄБРР. Викладачка курсів «Результативний менеджмент» і «Конструктивні бізнес-комунікації» для GMBA. |
ПРИМІТКИ
Мова вебінару: українська.
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Будьте першим, хто написав коментар.