Якщо ваша стратегія – не «залягти на дно», а все ж таки адаптуватися та продовжити вести свій бізнес, тоді особливу увагу варто звертати, на те, що змінилося в поведінці клієнтів. На вебінарі розглянемо ключові аспекти якісної комунікації з клієнтом в кризовій ситуації. Про це розповість експертка і бізнес-тренерка Оксана Демченко.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів, котрі мають не менш як 3 осіб в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • ключові аспекти комунікації з клієнтом в стресовій ситуації
  • як знижувати напругу в діалозі та вирівнювати емоційне загострення 
  • що змінюється в конструкторі аргументації 
  • як надихати команду продавців в умовах невизначеності.

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ОКСАНА ДЕМЧЕНКО З 2000 року в сфері T & D,
бізнес-тренерка в різних сферах бізнесу: телекомунікаційний ринок, банківська сфера, торгово-промислові підприємства України, Молдови, Казахстану та ін.
Авторка понад 10 програм з розвитку усвідомленого лідерства, ефективного управління, результативних комунікацій.
З 2017 року міжнародна консультантка, акредитована ЄБРР. Викладачка курсів «Результативний менеджмент» і «Конструктивні бізнес-комунікації» для GMBA.

ПРИМІТКИ

Мова вебінару: українська.

Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.