Так повелось, що при перших ознаках кризи, які в нашій країні – не рідкість, першими скорочують видатки на маркетинг та рекламу. Така ілюзія “економії” завжди виливається у зниження прибутків, адже коли клієнтів і без того мало, скорочувати маркетинг означає втратити і те, що маєте. Насправді, криза – це можливість і вдалий момент для збільшення інвестицій у маркетингову стратегію. Дехто це розуміє, але часто просто не має ресурсу для підтримування навіть попереднього рівня. Що ж робити? Чи можливо залишитись на тому ж рівні продажів або навіть підвищити його без інвестицій та збільшення фінансових вливань у рекламу? Про пошук альтернативних джерел залучення Клієнтів та оптимізацію маркетингової стратегії ми поговоримо на вебінарі з маркетологом та підприємцем Микитою Поляком.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу.
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні.
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів.

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Оптимізація бюджетів та скорочення видатків на рекламу;
  • Пошук альтернативних джерел залучення лідів;
  • Платні, безкоштовні та умовно безкоштовні канали;
  • Впровадження автоматичних воронок підігріву лідів;
  • Утримання та повернення Клієнтів, впровадження крос-продажів для підвищення LTV;
  • Розширення ЦА та додаткові переваги продукту.

Реєстрація на подію