Можемо сміливо ствердити, що ми живемо в епоху візуального маркетингу. Сучасна людина не витрачає час на читання газети, а швидко гортає стрічку новин в Instagram чи Facebook. Якщо інформація не підкріплена «чіпляючою» фотографією, то шанси, що її помітять в безкінечному потоці повідомлень – набагато менші.

Те ж саме стосується і просування товарів і послух. Сухі описи, навіть якщо вони написані найкращим копірайтером у світі, цікаві лише більш лояльним клієнтам. Решта пройде повз, навіть не помітивши ваших старань.

Про те, як отримати якісний візуальний контент, як перетворити візуальний маркетинг в продажі, яка його місія та чому варто робити комерційну рекламну нам на WOW: ранку «Як продає візуальний маркетинг» розкажуть:

Павло Луцака, фотограф з 9-річним стажем та графічний дизайнер з 12 річним стажем. Знає і допомагає людям продавати усе, що завгодно, бо «візуал вирішує все» Павло продав «ніякий» проєкт шляхом правильного візуала, допомагав виділенню шлункового соку у клієнтів ресторанів Луцька, працює з закордонними журналами, сертифікований фотограф Google, потрапив до VOGUE, укладає договори на фотопроєкти з компаніями, популяризував Луцьк з однієї фотовиставки, другий рік підряд продає фото, зроблені на телефон.

Ірина Дищаковська, co founder smm-агенція DeTam. Ця агенція створює креативний і працюючий smm, а також застосовує суміш сучасного погляду та практичного маркетингу для бізнесу у соціальних мережах. SMM-агенція DeTam співпрацює з Jasmine, «Оксфорд Медікал», рестораном «Каша».

Як потрапити на подію?
1. Зареєструватися тут

2. Оплатити участь: 200 грн при попередній реєстрації, в день заходу – 250 грн. Дружня кава включена в рахунок.
ПриватБанк: 4149499648147583
Монобанк: 4441114423026796
(отримувач — Оксана Цимбалюк)
Після оплати надішліть, будь ласка, скрін підтвердження/фото чеку у Viber/Telegram (0956106005).

3.Прийти 18 вересня на 08:00 на WOW: РАНОК (місце проведення повідомимо згодом)
До зустрічі!